Gratis elektronische bibliotheek

Leven nabij God - Nina Smit

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: mei 2008
BESTANDSGROOTTE: 7,17
ISBN: 9789058292353
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Nina Smit

Veel plezier met het gratis lezen van Leven nabij God Nina Smit epub-boeken

Omschrijving:

Leven nabij God is een bijzonder dagboek, speciaal geschreven voor vrouwen die in hun leven kracht willen putten uit ogenblikken van stilte met God. Voor iedere dag is er een te lezen Bijbelgedeelte, een tekst, een overdenking en een kort gebed.Veel vrouwen hebben Nina Smit al leren kennen als een schrijfster die op gevoelige wijze schrijft over God's genade, Zijn vergeving, het huwelijk, kinderen, het lichaam en andere onderwerpen die vrouwen na aan het hart liggen.Dit nieuwe dagboek van Nina Smit, met 366 actuele overdenkingen, is een waardige opvolger van haar populaire Dagboek voor de vrouw, dat reeds een derde druk beleefde.De populaire Zuid-Afrikaanse schrijfster Nina Smit (1944) begint ook in Nederland steeds meer naam te maken. Nina Smit heeft drie kinderen. Ze is getrouwd met predikant Johan Smit.

...in Gods hand ligt. Leven nabij God is een bijzonder dagboek, speciaal geschreven voor vrouwen die in hun leven kracht willen putten uit ogenblikken van stilte met God ... Boekhandel.org / Boeken: Leven nabij God, ISBN: 9789058292353 ... . Voor iedere dag is er een te lezen Bijbelgedeelte, een tekst, een overdenking en een kort gebed. KUYPER: NABIJ GOD TE ZIJN. Zijn bijnaam 'Abraham de Geweldige' doet het niet vermoeden, maar Abraham Kuyper kende uit ervaring de intimiteit en innigheid van de binnenkamer als geen ander. Wie verder wil komen in de Omgang met God kan ook terecht bij deze gereformeerde theoloog. Kuyper was een mysticus. Ik heb de wens om heel, heel dicht bij God te le ... Nabij Gods hoog verheven troon - Lied en tekst - Nederland ... ... . Wie verder wil komen in de Omgang met God kan ook terecht bij deze gereformeerde theoloog. Kuyper was een mysticus. Ik heb de wens om heel, heel dicht bij God te leven. Ik doe mijn uiterste best om dit te bereiken. (o.a. door mijn verstand, of door bidden). Maar hoe hard ik ook mijn best doe, ik schiet voor geen meter op. Mijn eerste vraag is: is de wens (dat ik heel dicht bij God wil leven) een wens van God? Leven nabij god van de schrijfster nina smit nieuw dagboek voor de vrouw zie ook de tweede foto voor een beschrijving van de inhoud. Prachtige gebonden boek met speciaal "foam-hard" kaft. Het boek is Nabij Gods hoog verheven troon is iemand die steeds voor mij pleit Hij is volmaakt, Gods eigen Zoon en priester tot in eeuwigheid Mijn naam, geschreven in zijn hand bewaart Hij eeuwig in zijn hart ik weet: geen aanklacht houdt meer stand wanneer mijn redder pleit voor mij wanneer mijn redder pleit voor mij Ja, Hij is mijn gerechtigheid BIJBELSTUDIESERIE: JOZEF: GOD IS NABIJ! Jozef: God is nabij! '..Een vruchtbare wijnstok is Jozef, een vruchtbare plant bij een bron, met ranken die reiken tot over de muur. De boogschutters, zij haatten hem, zij tergden hem en schoten. Maar zijn boog bleef gespannen,zijn armen en handen soepel, door de hulp van de Machtige, de Mac...