Gratis elektronische bibliotheek

Geestelijke realiteiten 1 en 2 - de bovennatuurlijke wereld en hoe er binnen te gaan/ de adem van God in ons - Harold R. Eberle

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: januari 2001
BESTANDSGROOTTE: 5,17
ISBN: 9789075226164
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Harold R. Eberle

De beste pdf van Geestelijke realiteiten 1 en 2 - de bovennatuurlijke wereld en hoe er binnen te gaan/ de adem van God in ons die u hier kunt vinden

Omschrijving:

Boek De Bovennatuurlijke Wereld En Hoe Er Binnen Te Gaan De Adem Van God In Ons Geestelijke geschreven door Harold R. Eberle uitgegeven door Highway Media Godsdienstwijsbegeerte en ethiek

...aan er christenen die de spirituele wereld ontkennen ... internetboekhandel.nl Boekhandel : Godsdienstwijsbegeerte ... ... . Ze zijn bang voor het bovennatuurlijke en willen er niet mee geconfronteerd worden. De wereld wordt echter beïnvloed door het geestelijke rijk (Harold R Eberle Geestelijke realiteiten 1. De bovennatuurlijke wereld en hoe er binnen te gaan 2. De adem van God, 2001). de bovennatuurlijke wereld en hoe er binnen te gaande adem van God in ons Geestelijke realiteiten 1 en 2 (Godsdienstwijsbegeerte en ethiek) € 15.95: Paperback / softback 168 pagina's Januari 2001 ... Geestelijke Realiteiten - Harold R. Eberle - Boekenschaap ... .95: Paperback / softback 168 pagina's Januari 2001 Highway Media Deze mensen (volken) zullen vanuit de lichtzijde van het dodenrijk op de nieuwe aarde komen en zij moeten daar nog herstel en genezing vinden bij de bladeren (beeld van geestelijke gaven) van het geboomte des levens (staat symbolisch voor de zonen van God, die de schepping zullen herstellen - Rom. 8:19) (Op. 22:2). 32 aanbiedingen in mei -Koop of Verkoop harold op Marktplaats - Bekijk Lokale Aanbiedingen! Verkoop eenvoudig harold En de draak gaf hem zijn kracht en zijn troon en grote macht (Op 13:2) De geestelijke wereld betreden vanuit het Koninkrijk van God. De wedergeboren Christen betreedt niet illegaal, vanuit zichzelf; vanuit het vlees, de geestelijke wereld, maar legaal vanuit zijn geest en zijn positie in Jezus Christus. De bijbel staat vol bovennatuurlijke gebeurtenissen. Engelen die mensen bezoeken, demonen die worden uitgedreven, bijzondere krachten door de werking van Gods Geest, mensen die woorden van kennis ontvangen en bijzondere openbaringen over situaties en gebeurtenissen... steeds meer christenen ontdekken de realiteit van de bovennatuurlijke wereld. De positieve geestelijke tekenen omvatten de verkondiging van het Evangelie aan de hele wereld (Matteüs 24:14), een geweldige uitstorting van de Heilige Geest (Joël 2:28-32), en geestelijke verlichting om de profetieën te begrijpen welke "verzegeld" zijn tot de eindtijd (Daniël 12:4,9). Was er maar niets Over de realiteit van het bovennatuurlijke en de macht van Jezus Christus Jan Huitema hemel en aarde! TUSSEN Titelpagina 'Was er maar'_01.indd 1 20-10-10 11:14 Er is dus sprake in de geestelijke wereld van bovennatuurlijke sferen, terreinen, gebieden, districten, regionen, rijken en dimensies. Als laatste wil ik hier opmerken dat er wel eens gezegd wordt dat er in de geestelijke wereld geen tijd of ruimte zou zijn wat onjuist is. Alleen de afmetingen zijn anders. De dualistische, 'binaire' manier waarop christenen de geestelijke wereld opdelen in goed en slecht zie ik nu als een cirkelredenering. Ik ontken niet dat er goed en slecht bestaat, maar de gedachte dat al het christelijke van God komt en alles buiten het christendom 'van Satan', is een cirkelredenering. Koninkrijkscultuur vandaan komt en hoe jij in jouw leven, huwelijk, gezin, werk en binnen de gemeente die kunt vestigen op aarde. 1. De cultuur vindt haar oorsprong in het hart van de Vader 2. De cultuur van het Koninkrijk vestigt zich in je eigen hart door een levensstijl van aanbidding 3. De cultuur van het Koninkrijk bevindt zich in de hemel 4....