Gratis elektronische bibliotheek

Kracht van God tot zaligheid - Hans van de Lagemaat

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: december 2019
BESTANDSGROOTTE: 5,67
ISBN: 9789463672603
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Hans van de Lagemaat

U vindt de pdf van het boek Kracht van God tot zaligheid hier

Omschrijving:

In dit boek worden op toegankelijke, maar wel diepgravende wijze vijf fundamentele thema's van de brief van Paulus aan de Romeinen beschreven.Waarom is het Evangelie een kracht van God? Wat is de gerechtigheid van God? Wat heeft Abrahams geloof hiermee te maken? Wat is wandelen naar het vlees en wandelen naar de Geest? Wat betekent het dat degenen die de waarheid in ongerechtigheid ten onder houden de heerlijkheid van de onvergankelijke God veranderd hebben? Is er een weg terug?De schrijver toont aan dat de kern van elk van deze thema's in de opstanding van de Heere Jezus Christus ligt en dat die ten grondslag ligt aan het Christelijk geloof en een gezonde wandel in het geloof, niet naar het vlees maar naar de Geest.Hij staat op het standpunt dat de Schrift zichzelf verklaart. Daarom zijn de enige literatuurverwijzingen in dit boek naar de Bijbel zelf. Dat maakt dit boek ook geschikt voor persoonlijke Bijbelstudie of Bijbelstudie in een groep.

... Het product is succesvol aan uw winkelwagen toegevoegd Aantal ... Kracht van God tot zaligheid, Hans van de Lagemaat ... ... . Totaal. Er zijn 0 ... "Want ik schaam mij niet voor het Evangelie van Christus, want het is een kracht van God tot zaligheid voor ieder die gelooft, eerst voor de Jood, en ook voor de Griek." - Romeinen 1:16 ** Wat ... En toen is het de kracht van de Reformatie geweest, dat de Bijbel zelf weer aan het woord kwam. Heel die stolp van kerkleraars, traditie en kerkelijke besluiten, waardoor de Bijbel in een bepaald licht was komen te staan, werd door de Reformatie verbrijzeld, zodat het Woord echt weer worden kon "een kracht Gods tot de zaligheid" voor een iedere, die gelooft. De bijbel geschreven door c.h. Spurgeon een kracht van god t ... een kracht Gods tot zaligheid, een iegelijk, die GELOOFT ... ... . De bijbel geschreven door c.h. Spurgeon een kracht van god tot zaligheid zie ook de andere foto`s voor een indruk van dit boek. Het boek is als nieuw, niets in geschreven, en telt 120 bladzijden. Dit boek is het eerste deel van een serie opnieuw vertaalde preken van Spurgeon. Als titel voor dit eerste boek is bewust gekozen voor: "De Bijbel, een kracht van God tot zaligheid." Het is dan ook het verlangen van de uitgever dat het lezen van dit boek een groter verlangen zal opwekken om zoals Apollos "machtig te zijn in de Schriften". De kracht van het behoud is niet aanwijsbaar, maar voor God realiteit. Alleen Hij beschikt erover en Hij vormt de gelovige hiermee om tot onvergankelijkheid. 'Eigen kracht' kan dit niet. "Wij hebben deze schat in aarden vaten, zodat de kracht, die alles te boven gaat, van God is en niet van ons." Kracht van God tot zaligheid Hans van de Lagemaat • Boek • paperback. Samenvatting . In dit boek worden op toegankelijke, maar wel diepgravende wijze vijf fundamentele thema's van de brief van Paulus aan de Romeinen beschreven. Waarom is het Evangelie een kracht van God? Wat is de gerechtigheid van God? En heeft een hoorn der zaligheid ons opgericht in het huis van David, Zijn knecht. De hoorn is een symbool van alles overwinnende kracht en wijst ook op onbreekbaarheid. In Openbaring 5 : 6 lezen we van het Lam dat zeven hoornen had. David werd door Immanuël gezalfd in tegenstelling tot Saul, die met een kruik tot koning werd gezalfd. Kracht van God tot zaligheid; Lees een stukje uit het boek. Kracht van God tot zaligheid Hans Van de Lagemaat. Nederlands | Paperback € 15,06 + 30 punten . Op bestelling, levertermijn 1 à 4 weken. Eenvoudig bestellen. Veilig betalen. Gratis thuislevering vanaf € 20. Het woord 'zaligheid' wordt namelijk op drie manieren gebruikt: in de verleden tijd, dan gaat het over redding, gered worden op het moment dat we tot geloof komen, in de tegenwoordige tijd en dan gaat het over wat God bezig is te doen in ons leven, en over toekomende tijd, de zaligheid, in de zin van de heerlijkheid die ons wacht. hetevangelie.nl hetevangelie.nl kracht van god tot zaligheid voor een ieder die gelooft! home blog artikelen audio agenda contact rss zeventien het is het geweldig om te weten dat onze heer is opgestaan en leeft. de Www.boekwinkeltjes.nl tweedehands boek, Spurgeon, C.H. - De Bijbel, een kracht van God tot zaligheid / druk 1 De Bijbel een kracht van God tot zaligh, Spurgeon, C.H., Theologie, BKTHEO03491 | C.H. Spurgeon: De Bijbel Een kracht van God tot zaligheid Charles Haddon Sp... De Bijbel, een kracht van God tot zaligheid van Charles Haddon Spurgeon voor €8.45...