Gratis elektronische bibliotheek

Artios-reeks - In de kerk, bij God - Diverse auteurs

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: september 2014
BESTANDSGROOTTE: 12,63
ISBN: 9789088971068
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Diverse auteurs

U vindt de pdf van het boek Artios-reeks - In de kerk, bij God hier

Omschrijving:

De samenkomst van de gemeente wordt door het verbond gedragen, door Gods spreken tot mensen en door het antwoord in geloof. Deze bundel, die de verschillende onderdelen van de reformatorische eredienst voor het voetlicht brengt, wil daar meer zicht op geven. De artikelen gaan ook in op actuele vragen. Deze uitgave leent zich goed voor bespreking in kringen en kerkenraden.

...ote Huis achter de dijk - Artios-reeks, Mijn beeld ... Artios-reeks - Royal Jongbloed ... ... Dertigers zitten ook in de kerk en velen van hen zijn daar op allerlei manieren nauw bij betrokken. Toch lijkt die betrokkenheid wel minder sterk en duurzaam dan bij de generaties voor hen. Daarom is het goed dat in de Artios-reeks nu een heel boek gewijd is aan een doelgroep die kwetsbaar is, maar ook kansrijk. Mensen die wel iets met God hebben maar niets met de kerk, met regelmaat kom ik ze tegen. Meestal bedoelen ze daarmee het instituut of het ... Gereformeerde Bond | Artios Reeks ... . Meestal bedoelen ze daarmee het instituut of het gebouw, maar zelden de gelovigen. Als we in gesprek gaan, blijkt er vrijwel altijd oud zeer ten grondslag te liggen aan hun afkeer voor alles wat met 'kerk' te maken heeft. Geschiedenis Almachtige God. Toen na de Culturele Revolutie in de Volksrepubliek China eind jaren '70 weer enige vrijheid werd getolereerd ten aanzien van religie, leidde dit tot een opleving van onafhankelijke protestantse bewegingen in het land. Veel van de lokale kerken die sindsdien zijn ontstaan, vallen terug te voeren naar de activiteiten van de Chinese zendelingen Watchman Nee (1903 ... artios-reeks, reeks. artios-reeks, reeks. reeks. Artios-reeks. Werken. De Heer is mijn Herder, maar hoe leidt Hij mij? De laatste ernst ... In de kerk, bij God Mijn beeld van God . Mijn leven voltooid? Nieuwe moed . Orde op zaken stellen . Reizen met Augustinus . Spreek tot mijn hart Artios-reeks - Hij is niet ver (eBook) J. den Admirant is een geweldige auteur. Download en lees het boek Artios-reeks - Hij is niet ver op onze website pianofortefestival.nl. Helemaal vrij. U vindt Artios-reeks - Hij is niet ver in PDF, ePUB, MOBI. God is ons meer nabij dan wij zelf weten. De kerk luistert naar Gods Woord. Dat wat de apostelen leerden (Handelingen 2 vers 42) is belangrijk. De manier om dit te doen is door Gods Woord te lezen, de betekenis ervan te onderwijzen en het toe te passen op de levens van de luisteraars (1 Timotheüs 4 vers 13). Mensen bijeengeroepen door God. In de meeste gevallen wanneer de Bijbel over ... Bij hen is er sprake van een volharden in zonde en zich heel bewust overgeven aan de machten van de duisternis. Maar dat kun je niet vergelijken met een situatie waarbij iemand zo is vastgelopen dat er maar één uitweg over lijkt te zijn. Wij geloven dat er bij God altijd hoop is en dat er voor Hem geen probleem te groot is. Niet aan ons Het bijbelboek Joël verkondigt dat de dag van de HEERE nabij is; de profeet Habakuk predikt Wie de HEERE is, als Hij op weg naar die grote dag onbegrepen wegen met ons gaat. In Leven bij de Dag probeert ds. J.J. ten Brinke de boodschap van deze profetische boeken dicht bij het hart te brengen....