Gratis elektronische bibliotheek

Kleuren, mediteren, bidden - Diverse auteurs

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: september 2018
BESTANDSGROOTTE: 3,76
ISBN: 9789089722874
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Diverse auteurs

Alle Diverse auteurs boeken die u van ons leest en downloadt

Omschrijving:

Kleuren, mediteren, biddenEen boek met meer dan 50 kleurplaten met passages uit de Bijbel om al kleurend rustig te mediteren en te overwegen.De verhalen en platen volgen het leven van Jezus. De kleurplaten zijn geïnspireerd op de ramen van de kathedraal van Chartres. Bij de platen worden mooie korte gebeden aangeboden ter verdieping. De combinatie van tekst en beeld nodigt uit om te bidden en het mysterie van Christus te aanschouwen, volgens het ritme van het potlood en afhankelijk van de gevoeligheid van elke potloodpunt. 'Luister, zie en hoor.' (Psalm 45, 11)

...rend rustig te mediteren en te overwegen ... Kleuren, mediteren, bidden - | 9789089722874 | Standaard ... ... . Kleuren, mediteren, bidden Een boek met meer dan 50 kleurplaten met passages uit de Bijbel om al kleurend rustig te mediteren en te overwegen. De verhalen en platen volgen het leven van Jezus. De kleurplaten zijn geïnspireerd op de ramen van de kathedraal van Chartres. Bij de platen worden mooie korte gebeden aangeboden ter verdieping. De combinat Kleuren, mediteren, bidden, Boeken rond zingeving, Christelijke spiritualiteit, meditatie bestel je eenvoudig in onze webshop of winkel in Gent. Carmelitana brengt steeds een ruim aan ... bol.com | Kleuren, mediteren, bidden, Diverse auteurs ... ... . Carmelitana brengt steeds een ruim aanbod. Mediteren met één kleur. Het effect van kleuren op je humeur vind ik iets lastigs. Er zijn mensen die ervan overtuigd zijn dat kleuren een helende werking hebben. Heb je meer pit nodig? Visualiseer dan de kleur rood. Voel je je gestrest? Beeld je dan blauw of groen in etc. Bepaal voordat je gaat mediteren welke kleur je in gedachten neemt. Kleuren, mediteren, bidden, EAN 9789089722874. Let op: om deze website goed te kunnen gebruiken is het noodzakelijk om Cookies aan te zetten. Kleuren, mediteren, bidden, EAN 9789089722874. Let op: om deze website goed te kunnen gebruiken is het noodzakelijk om Cookies aan te zetten. Kleuren mediteren bidden, EAN 9789089722874. Let op: om deze website goed te kunnen gebruiken is het noodzakelijk om Cookies aan te zetten. In dat geval komen er andere motieven bij kijken en staat het in mijn ogen niet gelijk aan mediteren. Bidden staat voor mij nooit gelijk aan iets vragen. Het is een overgave vanuit jezelf, zonder verwachtingen van hogerhand. Een moment van rust en bezinning, dichter bij jezelf komen. Als dit is hoe iemand bidt, kan het evengoed meditatie zijn. Dat kan betekenen: mediteren, het hardop zeggen van een gebed, in stilte bidden of wat voor een vorm dan ook maar. Variant: Als er jongeren zijn die een kleur kiezen lastig vinden, kun je na de opdracht met verschillende kleuren ook kaartjes met afbeeldingen/foto's neerleggen (van bijvoorbeeld het spel 'Kaarten op tafel' die jezelf aanvult). We mediteren dus niet op niets, maar we mediteren altijd op iets. Er zijn veel verschillende objecten die in aanmerking komen, we hebben veel vrijheid in het kiezen van een object. Het is erg belangrijk een object van meditatie uit te zoeken ... Downloads Gratis Afbeeldingen : spelen, reflectie, kleur, gemeenschap, mediteren, godsdienst, kerk, kruis, Christelijk, kraal, speelgoed-, bidden, Christus, kunst ... Het boeddhisme is een levensbeschouwelijke en religieuze stroming die volgens de overlevering werd gesticht door Gautama Boeddha, de "historische Boeddha", die volgens de overlevering in de 6e en 5e eeuw v.Chr. in het noorden van India leefde. Boeddhisme ontstond uit lokale religieuze tradities, en in interactie met ritualistische en ascetische stromingen binnen het Brahmanisme, een van de ... KLEUREN, MEDITEREN, BIDDEN . ISBN: 9782808102070 . € 14,90. Voeg toe aan winkelmand. Een boek met meer dan 50 kleurplaten met passages uit de Bijbel om al kleurend rustig te mediteren en te overwegen. De verhalen en platen volgen het leven van Jezus ... Deze mensen laten zien dat je er ook prima kunt bidden en mediteren. Sinds 1998 zijn de jezuïeten wereldwijd pioniers op het snijvlak van internet en gebed. Uit de zoektocht om ook online de 'zielen te helpen', groeide twee internationale gebedsinitiatieven: Gewijde Ruimte (dagelijks geleide tekstmeditaties) en Bidden Onderweg (dagelijkse podcast). Boeddhisten bidden vaak in een tempel, maar soms ook thuis. Dit doen ze alleen of in groepen. Boeddhisten gaan ook naar stoepa's en kloosters om te zingen of te offeren. Veel boeddhisten vinden een stoepa hun eigenlijke gebedshuis, omdat hier resten van boeddhistische heiligen worden bewaard. Boeddhisten bidden vaak voor een altaar....