Gratis elektronische bibliotheek

Met Israel op weg naar de eindtijd - Barneveld, Jan van

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: none
BESTANDSGROOTTE: 12,24
ISBN: 9789057983450
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Barneveld, Jan van

De beste pdf van Met Israel op weg naar de eindtijd die u hier kunt vinden

Omschrijving:

Met Israël op weg naar de eindtijd is een uitwerking en verdieping van de vele seminars die de schrijver in de loop van de jaren door het land heeft gehouden.Een groot deel van het boek gaat over de Bijbelse profetieën. De speciale aard van het profetische woord van de Bijbel wordt besproken.De verbazingwekkende en snelle wijze waarop God zijn Woord in deze tijd waarmaakt. Eeuwenoude profetieën worden vervuld en er staan nog een groot aantal profetieën op het punt vervuld te worden.De Heere zegt van tevoren wat Hij gaat doen, en Hij doet ook precies wat Hij heeft gezegd.Ook toekomstige vervullingen over de terugkeer van Israël, rijke beloften voor Israël en allerlei mogelijke (eindtijd)oorlogen komen aan de orde. De schrijver brengt al die vervullingen onder de noemer van de 'Tijd van het Herstel van Israël'.Een tijd die uitloopt op de land verwachte komst van het Koninkrijk van God. Uiteraard wordt hierbij Jeruzalem, de stad van de Grote Koning, niet vergeten. Ook de rol van de Islam komt aan de orde.Jan van Barneveld aarzelt niet om een aantal onderwerpen te behandelen. Bijvoorbeeld het raadsel van het uitstel van het Koninkrijk, het tijdstip van de opname van de Gemeente en de verschillende visies op de eindtijd en de eschatologie komen ter sprake.Met Israël op weg naar de eindtijd is een belangrijk boek, een 'must' voor iedereen die zoekt naar meer inzicht en begrip van Gods machtige handelen in deze tijd en de rol en plaats van Israël in Gods plan.Deze derde druk is een geheel vernieuwde en tot begin 2012 bijgewerkte uitgave van de eerdere versie die verscheen in 2001.

...zelfde dag, 's avonds of in het weekend* Gratis retourneren Select Ontdek het nu voor 9,99 p ... Met Israël op weg naar de eindtijd | Drs. Jan van ... ... .j. Zoek je product. In ... Bij de derde druk: "Het is al tien jaar geleden toen de tweede, bijgewerkte druk van dit belangrijke boek over Israël, de eindtijd en de kerk verscheen. Verschillende profetisch belangrijke ontwikkelingen die de schrijver toen al zag aankomen en in "Met Israël op weg naar de eindtijd" aankondigde, z Met Israel op weg naar de eindtijd, van Jan van Barneveld Artikelnummer: 9789057983450. Bestel op Gospel.nl met gratis verzending vanaf €20 Over Met Israël op weg naar de eind ... bol.com | Met Israel op weg naar de eindtijd, Barneveld ... ... . Bestel op Gospel.nl met gratis verzending vanaf €20 Over Met Israël op weg naar de eindtijd Een groot deel van dit boek gaat over de Bijbelse profetieën en de verbazingwekkende en snelle wijze waarop God Zijn Woord in deze tijd waar maakt. Eeuwenoude profetieën worden vervuld en er staan nog een aantal profetieën op het punt vervuld te worden. In Met Israël op weg naar de eindtijd wil Jan van Barneveld ons als christenen wijzen op het handelen van de Heere Jezus met Zijn volk Israël door de eeuwen heen tot op de dag van vandaag. Dit boek wijst ons op de tijd waarin wij leven, waarin de haat tegen Israël wereldwijd toeneemt. Productbeschrijving. Drs. Jan van Barneveld geeft regelmatig seminars over het thema: 'Met Israël op weg naar de eindtijd'. In 2012 zijn opnames gemaakt van het complete seminar die u als cd-set van acht cd's of als gratis download (.zip-bestand, 230 Mb) kunt bestellen. Bij de derde druk: "Het is al tien jaar geleden toen de tweede, bijgewerkte druk van dit belangrijke boek over Israël, de eindtijd en de kerk verscheen. Verschillende profetisch belangrijke ontwikkelingen die ...